Saturday, March 26, 2011

Tik Tok clock's show up with 8.30 o'clock

Seriously,I want to make a TRUE Confession of MINE.Aku ni..seorang yang suka CAKAP BESAR.Bukti?I'll show ya.
Kan aku ada cakap pasal EARTH HOUR.Then,aku suruh u guys tutup lampu kan??
Last-last,aku yang tak TUTUP.HAHAHA tak boleh 'pergi'(bla) doh.YEYE 'O je.Cerita dia macam ni=
Pada suatu Malam..yang AGAK menakutkan.Aku menonton tv yang ber-channel 612(tak ingat lah).OUT OF THE BLUE..
HEISHH..Over sangat laa..macam cerita USOP pulak.Let's speak like OUR word je okay?
lepas tu,ada iklan pasal EARTH OUR.Aku cepat-cepat bukak info nak tengok pukul berapa.baru 8.27 something.Aku terus pergi dekat 103(tv3) aku pikir,ada macam dulu.Dia tunjuk Twin tower semua tutup lampu.Tapi,aku tengok,tak ada apa-apa pun.Aku terus back to the channel before.Then,dah tak ada cerita,terus tutup lampu semua.Dalam pukul 8.45 terus bukak balik lampu.Tak tahan tanpa lampu.HAHA
Then,dalam pukul 9.56,abang aku keluar and dengan tak cakap apa-apa,abang aku terus tutup bilik lampu aku.Dalam hati aku,"ek eleh..lagi 4 minit je..baru nak tutup.Ish3".

No comments:

Post a Comment