Saturday, March 19, 2011

Not A Second To Waste



MusicPlaylistView Profile
Just to cheer up your mood :D
Today,my father brought=
Si gemuk dan gendut,Haikal(adik saudara),
Amirul Hakim atau nama panggilan,YON(abang),
Si kurus,Imran Hakim atau nama panggilan,YAN(adik)
AND ME!
Okkay,gambar beso sekali tuhh.U guys confirm tau apa kebenda nama dia..HMM,hari ni FIRST TIME aku naik benda tu sebab selama ni kalau aku pergi GENTING HIGHLANDS,aku still kecik and budak gayat so,straight to the point,dah lama aku tak pergi.
Bila naik je,I was like DYING!*screaming
Okay,kalau u guys nak ejek,ejek je lah..maybe u guys pikir aku tak malu,tapi dah aku takut pada benda yang macam tuh..memang kena accept je la.ROLLER COASTER?lagi lahh!
Then,enter Pirate haunted house(not scary.TRUST me!)
Kitorang dah beratur lama gila then,FINALLY..dapat lah jugak pergi dekat depannn sekali.Yan and Haikal dah dapat tempat duduk.Tapi,kereta dia tak jalan-jalan.So,just tunggu pastu,tengok cam ada masalah je.Last-last,ada masalah teknikal.HEISHH!tepat kitorang depan jugak dia ada masalah..
Haikal cakap,"lempang kang!".HAHAHA aku rasa,karang dia yang kena makan penampar.
Eh,sebelum tu,Haikal and yan ada pergi main benda nih.
Seems HAPPY.Mula-mula,benda ni tak naik atas(kalau nak cakap TERBANG,tak tepat pulak).Aku and abang aku dah gelak-gelak,cakap Haikal gemuk sangat sampai tak boleh naik atas.HAHA sebelum tu,abang aku ejek BERAT SEBELAH..HAHA tak tahan aku time nih.

Then,lepas naik benda ni HAIKAL lapar pulak.Terpaksa teman dia beli makanan..Dia pergi beli NASI LEMAK and BURGER.Gila ah!tapi,dia tak makan burger tuh.Kalau dia makan,memang ahh..


 Ish3..
Setelah lama berjalan,berpusing dan bertukar arah,jumpa pun SNOWLAND!mula-mula,kena ambik jaket dulu.Haikal cakap,jaket dia bau busuk gila.HAHA biasa la..kan dah ramai orang guna.Nak atau tak nak,pakai jugak benda tu then,aku and haikal kena pakai but dia.We,u guys.Sorry,no picture of it.ada papan tanda yang melarang aku bawa kamera masuk.So,just put it in the LOCKER.Dah bersiap,terus pergi main.Adik aku,as always la..Confirm,pergi dekat gelongsor tu.Haikal pulak,berani semacam nak pergi naik pelampung tu..Last-last,tak dapat naik sebab orang besar je boleh naik.So,abang aku yang naik.Sian haikal.nak nangis aku dengar :'(
Okay,ni lepas keluar daripada tempat tu.Adik aku beria buat muka pelik dia

HMM,lepas tuu..ada la kitorang pergi dekat 4d motion pirate story.Best yang teramat la tapi,beratur gila panjang..sampai tertidur aku and ayah aku..HMM,adik aku and Haikal main amende entah.Abang aku,tengok video.
Then,balik terus..Naik kereta Cable.






No comments:

Post a Comment