Thursday, March 24, 2011

Like I used to

First and foremost,I just want to say that I'm so so HAPPY because FINALLY,aku dapat tulisan baruuu!This is all because PUTERI ISLAM punya notis.HAHAHA
Okkay,I and Mira were writing a story called,Usop with his 'wheelchar'.We are SO cool,HAHA we're success to be a writer.HOHO 
HMM,Todayy..I balik with my brother.Actually,cerita dia macam ni.
Aku tak ingat yang aku kena balik dengan pak cik saudara aku yang ambik.Then,pergi dekat kantin.Aku macam CHILL je.Out of the blue,nampak abang aku.Aku macam dah bisik-bisik dekat fareza..Abang aku..
Lepas tu,aku dengan muka tak malu..pergi tanya dia.."tak ada kelas tambahan ke?".dia tak jawab apa-apa and terus cakap,"jom aar".Aku macam..'huh?jom?"then,abang aku explain.lepas tu,terus cakap "buyh" dekat kengkawan.
Regrets of my reaction -___-
And then,balik rumah terus pergi panaskan lauk.Tiba-tiba,abang aku terlebih sporting,dia yang nak panaskan.Then,dia buat burger sekali.Sedap do..HAHA

No comments:

Post a Comment