Wednesday, March 30, 2011

Grrr.You'll See!

Okay,I am sooo not satisfied of this Bro.He's not suit to be called,BRO.But,just name him 'BRO'.
Last-Already-Forgot-day,dia lalu dekat kelas aku then,dia cakap,"Haaa,cikgu tak de,makan eh".Time tuh,kitorang rehat jap sebelum PREP.Aku and Fareza dah try banyak kali untuk BALAS DENDAM.Tapi,bila kitorang cakap something,dia tak dengar.Okay,fine.Makin lama,rasa dendam dah PUDAR.
Last 2 days ago,aku ikut tangga belakang sebab aku guna GATE belakang.Then,aku nampak dia tengah beratur.Aku jalan dengan muka selambe.Dengan tak disangka,dia pergi letak kaki bagi aku terjatuh.Thank god!aku tak jatuh and I guess..Aku buat WEIRD face kot..
Then,lepas recess.Aku and fareza rancang untuk membalas dendam.Out of the blue,dia datang.Time tuh,aku dengan penatnya berlari naik atas and tengah gelak-gelak semput time dah sampai dekat kelas.Then,dia cakap,"apa gelak-gelak?".Aku pandang je dia.dalam hati,HEISH!.Fareza still doing her mission.Dia cakap,"Haa,tak de cikgu,berjalan-jalan ahh".(I guess la) HMM,lepas ni..You'll see,BRO!

No comments:

Post a Comment