Tuesday, March 1, 2011

Pakai ayat GENTLE je lebihh!

(not ME!!)
Wait a sec,It is something SERIOUS case but,I just can't STOP lauging!HAHAHAHA Serious,amira,serious!jangan jd USOP!*breathing
Okay,HOOH!hmm,I know that u've been checked my BLOG and it hurts youuuu(do I care?HAHA)and I also know that u've checked my blog 'coz MAYBE u DUDE told ya!rittte?about the POST?
HMM,okkay,u've said,I orang ketiga yang MENYEBOK dalam hal ni?HAHA!better watch your words,GIRL!eh,dah brapa puluh orang kau bagitau pasal kes ni? and FYI,kau yang hebohkan okayy?and my intention is just to back up my frienddd!not being busybody like your thoughts.ERGH!
Okay,your friends backing you up too rite?so,theres no mistake what I did now.Kalau kau halang,thats mean,not FAIR!kawan kau back up kau bolehhh.kawan mai,back up dia x boleh pulak?poning den!
and I did this post is JUSSTT to HURT u like u've hurt maisarah.HMM,smile always,SISTER! Mwahahahahhaha :DDD
And one more thing,x payah la COPY and PASTE ayat akuu.aku tau,ayat aku best!(pergi amik baldi).We,seriously,aku nak FACE to FACE ngan kau,tapi,X KESAMPAIAN je!aku boleh je FIGHT,tapi dah aku sekolah jauhh nak bwat camna?nak bawak geng?aku ada Allah la yang sentiasa lindungi aku.dah,cukop!aku dah muak tengok ayat GENTLE kau tuh.petik dri pokok mne..lah aku x tau.

No comments:

Post a Comment