Tuesday, April 5, 2011

Today,My momma finished her meeting at 3 o'clock.HMM
HAH!before I forgot,I've came to the bookshop about 5 times but,the geography book still NOT there.Then,when PREP was finished,aku ajak Mira and Fareza teman aku pergi bookshop kejap sebab acik tu janji pukul 12 p.m buku tu ada.Then,aku pergi la..FINALLY!ada jugakk..Mira and Fareza jealous sebab buku tu cantik SANGAT.Mira dah berniat dah bagi buku tu basah.HAHA
And then,bila mak Fareza dah sampai,diorang terus balik and aku ALL ALONE.
Aku beharap gila-gila Tasya ada depan sekolah SMK selayang baru then,aku masuk,NAD and TASYA ada dekat tepi tuu.Aku pun JOIN je lahh..
Aku sebenarnya RINDUUU gila dekat 6 Adil.Cuma,aku tak tunjuk perasaan tuu(cehh!)
dapat jumpa Nad and tasya pun jadii lahh..Nasib baik ada FB,kalau tak,habis lahh!

No comments:

Post a Comment