Sunday, April 10, 2011

Today,GAH!Malas gila nak buat Homework.Actually,sikit je tapi,malas yang teramat.HMM,kalau cikgu tanya kenapa tak siap,cakap je haritu tak pergi sekolah.MWHAHAHA
Kejam gila aku!HMM,tak apa,tak apa malam ni aku akan berusaha untuk siapkan homework jugak :D
HMM,nasib baik esok dah ISNIN thats mean dah SEKOLAH balik.Aku memang bosan duduk rumah 48 hours(dua hari).Tak tau nak buat apa.
Kalau dekat sekolah,boleh la jugak buat lawak dengan kengkawan.Tak pun,reka lagu dengan Fareza.Tak ada lah boring sangat.Nasib baik lah ada Laptop ni yang sentiasa menemani aku dimana jua aku berada(ayat tak boleh bla).
Banyak gila FOLIO yang perlu dibuat tapi,barang-barang tak ada,tak ada semangat lah.HMM,dah pokai..buat je lah cara orang dah pokai(actually malas nak pergi kedai depan sekolah tu.Segan dengan acik tu).Banyak lagi benda aku tak beli.Baju sukan tak beli lagi.Sebab tu lah aku asyik pakai baju putih je.Baju tu tak best lah.Cakap pasal baju sukan ni,aku bertekad nak kumpul semua baju rumah sukan(macam abang Fareza.HEHE).

No comments:

Post a Comment