Thursday, April 7, 2011

*screaming MALU NYE!Kak Fara(Faramore) dah baca post aku pasal dia.Malu gila.Nasib baik,aku tak da kutuk apa-apa.HAHA

HMM,Today aku masyuk!HAHA Best lahh jadi orang masyuk.Jadi pokai,memang *tut.
YAY!aku tak da kerja sekolahh..dah siapkan dekat sekolah tadi..HEHE
Tapi,boring jugakk..tak tau nak buat apa..HMM

Tadi,ada NASYID.Aku rasa macam nak tengok tapi,lambat..SO,tak jadi lahh.buat kerja sekolah je.Alhamdulillah,dah siap dahh..Nasib baik sempat siapkan sebelum Fareza balik.Thanks to Sabrina jugak sebab tolong aku buat awan.Even,banyak liquid bertimbun dekat page tu.HAHA

Waktu tunggu teksi dengan mama,aku duduk dekat luar tu.Mak aku tengah cakap-cakap dengan kawan dia.And,dari jauh..aku nampak Suresh?Surish?..Hmm,apa-apa je lahh.Then,aku ignore then,terpandang dia.Dia lalu depan aku and cakap,"Eh,tak balik lagi ke?".Aku dengan terkejutnya,cakap,"ermm,tak".Aku tak sangka yang dia akan tanya sebab dia dah la pandai then,aku tak selalu borak dengan.Straight to the point,tak rapat la dengan dia.So,aku ingat dia tak akan recognize muka aku atau,sengaja buat-buat tak kenal.Terkejut aku,dia tanya.Hmm

No comments:

Post a Comment