Thursday, April 21, 2011

Just An Extraordinary Day


Yeah,EXTRAORDINARY!Proof?=Suara bila menyanyi makin SUMBANG,Gelak makin kuat,merepek makin banyak and lain-lain lagi.HMM
Today,PREP memang BEST.Aku siap menyanyi-nyanyi lagi sebab cikgu tak masuk.Mira Dhania cakap,dia tak tahan tengok muka aku and Fareza sebab kitorang asyik merepek.HAHA
Daripada lagu BABY by Justin Bieber,kitorang tukar jadi CIKGU by Amira and Fareza.ISH3
Waktu PREP tadi,memang kesian gila dekat SURISH.HAHA sebab dia sorang je lelaki dekat dalam kelas tadi(I guess lah).Tapi,dia SPORTING je dengan perempuan.Yeahh,dia dah cuba rapat dengan ENGKU tapi,ENGKU belasah dia.HAHA tak boleh bla..
Okay,kelas 1krk kena buat POSTCARD tauu.Then,apa lagi?SERBU kedai buku beli kertas warna.
Then,lepas rehat tu START buat sebab cikgu BM tak dapat nak ajar(dia ada hal).Mira,buat postcard tuh for me and there's a camel+dog on it.HAHA
Actually,nice jugak dia buat.LOOOVE it! Sabrina pulak,buat dia pergi MESIR and lukis gambar pyramid.Okay jugak pyramid tu tapi,dia nak buat lain.HMM aku,aku buat,aku pergi PULAU PINANG then,lukis gambar jambatan and background dia ada bangunan.Yang tak boleh bla,aku lukis menara dekat PARIS tu and Twin tower.Padahal,dekat PP mana ada semua tu.HAHA
yeahh,aku bukan duduk dekat sana.Pernah melancong je.HEHE
aku harap,postcard tu akan jadi cantik :3 malu la kalau tak cantik!

No comments:

Post a Comment