Tuesday, April 12, 2011

At Last!

PHEWH!At last..Habis jugak kerja mama.Okay,my mama ni tak berapa pandai dalam mengguna koputer ni SO,aku tolong lah.Since aku rapat dengan mama sekarang ni.
Yang part tak boleh bla nya,harituu..my mama suruh aku buat sikit benda tu.Mama aku rileks,chill je.Tapi,aku  yang TENSION.Padahal,mama aku punya kerja.Memang selenge budak nih.HAHA
Okay,bila mak aku lega,aku pun lega.The best part is..Mama aku akan upah aku dengan belanja aku barang yang aku mintak.Tapi,aku just..Heish,mama,tak payah laa..
Dalam hati,semua benda nak.HMM,INI LAH AKU.Anyway,nak thanks dekat MIRA DHANIA sebab sudi belanja aku pagi tadi.Aku rasa bersalah pulak sebab takut kau tak cukup makan time rehat.SORRY 

WOKAY,kakak aku akan balik next week.Bilik aku still bersepah..ISh3
Okay,buyh korangg!good nite and Assalamualaikum :D

No comments:

Post a Comment