Friday, February 11, 2011

Read this!
Momo:Aku kat NEW YORK!:D
Lilo:best la ko!
Domo:Cehh!
dude,berak jap
eh,patut la bau busuk semacam
fuh!!pikir lori sampah datang tadi!
Gosh!aku cirit birit.gi bla la korang!dalam tandas pon nak ikot!
Huwoi!x selera aku nak makan
I x leh FOCUS baca Sukar Membawa Tuah ni
Jongang tol la!
Kelopak jantung aku hilang!
Lilo,kelopak jantung ko hilang?hahaha,x leh bla la ko nihh
Memang lega!phewh!
No la Domo!novel la!
Owhh,pikir kelopak jantung ko.eh,kita sume ade kelopak jantung ke x?
Proitt!jap,nak berak.jangan ikot!x leh focus la
Queen of cirit birit dh masuk balek!
Rosak dialog kita!sorang gi brak,sorang merepek!heishh!
Sat na!
Tinggal je la kitorg and gi dating ngan taik ko!jangan lupe kirim salam skali!
Uih!pondan tol!
vote ko,DOMO!
woi!
x la,aku ckp ko yg pondan la MOMO
yo la..aku ngaku aku pondan!
z x men la dlm dialog ni!
are u serious?!
btoi la!
chau dulu ah!
dol,aku x caya langsung!aku kwn ngan pondan?OUCHH!
eh,merapu je la!
F*** u guys!
Gosh!aku pikir btol!
HAHAHA,gotcha!
i nak tido la!jangan kacau!
JONGANG TOL LA!
Ko udah terkena!k,la bai!
LOL,padan muke DOMO
merepek je tau!heishh!ok buyh!!

The end!
If u don't know why I put this dialog,hmm,let me explain.
Cuba korang tengok hujung kiri dia.Aku ikot turutan.HMM,lawak x?
Ok,Enjoy!

ILYSM,
 A!

No comments:

Post a Comment