Monday, January 3, 2011

First Day


Sekolah hari ni best gile!cikgu die best-best..Tapi...................
X da bayang kawan pon.Syera ade tapi,die skola ptg esok(nama x de dlm klas tu)hmm,tengah DESPERATE ni!carik kawan,carik kawan..esok nak rehat ngan sape?syera dh kene buang dri klas tu..kalau aku rehat ngan bebudak tu..nnti diorg kata menyebok lak..HADOI!hidup mcm aku mmg susah.ade peluang tp,x nk amik.ish3!
okay,aku cite kedudukan aku..


Okay,sebelah aku ni la org yg FIRST tego aku skola kat ne.
and then,hari ni budak belah depan aku lak tnye nama..
sambil hulurkan tangan nk salam.aku cam,lambat je nk jwb n salam ngan die..
sbb terkejot aar..tetibe je!demam ke pe..
hmm,org dpn aku ni..cam gedik skit..bkn la gedik 
tp,cam slalu gelak2..camtu arh!
sebelah aku ni plak..kitorg cam dh fren.pastu,die cam baik,sopan,lembut je
dia baik la ngan aku.masa perhimpunan die senyum kat aku..
hmm,dpn aku..nama die AFIQAH..and then,kengkwn die pggil
PIKACU!..haha,lwk tp comel.
hmm,yg bestnye,aku x de jawatan YO!best uuuh!

Love Lover,
miraira

No comments:

Post a Comment