Wednesday, January 26, 2011

Dear Blog,

Hello,Sunshine!
Hope your day is good
Okay,tadi,dekat sekola.kena berlakon.tetiba,Sabrina Batrisya angkat tangan
Dia x tau kena berlakon,die MAIN ANGKAT TANGAN  je.HAHA
last-last,kena berlakon dengan SURESH'ROW..
saudara kepada DISHANNTH'ROW(volunteer nk jd ketua klas.akhirnya,tercapai!)
aku pikir,suresh ni pemalu..
last-last!,hmm,baca dialog ni:

Aiman berasa kurang suka dengan sikap Kevin.Jadi,dia berterus terang kepada Kevin....
Di suatu situasi..

Aiman:Selamat sejahtera,Kevin!
Kevin:selamat sejahtera
Aiman:Awak nak pergi ke mana?
Kevin:Ko nak tau asal
Aiman:X baik la cakap camtu
Kevin:Aku rasa aku baik
Lepas tu..aku x ingat dah..HAHA!terbahak aku kat kelas.
Bongok doh Suresh!

Suresh:kevin
Aiman:sabrina

ILYSM,
mira tika

No comments:

Post a Comment