Friday, June 17, 2011

Dear Blog,

You know what?! AKU TERTIDUR TIME NAK TENGOK ICARLY.Dah la episode baruu.HUHH
Sabar je la.
Actually,aku baru lepas tengok MAHARAJA LAWAK ni.JOZAN!oh yeahhh korang dapat masuk FINALL *memang patut punn  gila happy sekarang nii 

At school,banyak benda terjadi
Okay,time BI kena buat ORAL.terkejut aku.Nasib baik time tu aku tak minum air.Kalau takkk,mesti TERSEMBURR!HMM,oral.Biasa lah!suara mesti PERLAHANN!

yang best dekat sekolah,SENI!haha aku dapat 35%.nak tau kenapa aku HAPPY sangat?sebab diorang semua 30% 
actually,ada 3 orang dapat 35% and aku salah seorang.Mira memang bengang gila dengan aku.HAHA

Then,masa rehatt.HAHAHA lawak gila
aku dah habis makan then,jalan-jalan dekat kedai buku.Kedai buku dekat dengan Kelas abang aku.Aku,HMM macam biasalah mesti gelak-gelak,buat lawak lah.Tengah berdiri tuu,out of the blue,kawan abang aku keluar kelas and lambai tangan dekat aku(tak pasti) sambil cakap,"HAI IRA!"
First-first,aku tak dengar sangatt apa dia cakap and aku tak tau pun dia cakap dekat aku.Tapi,Fareza cakap dia jerit HAI IRA and aku pun OHH.HAHA lawak gila
aku tak tau la cikgu dalam kelas abang aku tu marah dia ke takk.
~XOXO

No comments:

Post a Comment