Friday, June 10, 2011

JOZAN MAHARAJA LAWAK

I know,banyak blogger dah buat pasal MAHARAJA LAWAK ni but,aku ada benda lain nak cerita.Actually,aku nak cerita pasal JOZAN sebab I AM A BIGGEST FAN OF JOZAN.
Ni,persembahan pertama yang diorang buat.aku pernah baca satu artikel ni,dia cakap,jozan rasa bersalah sebab buat persembahan tak best.tapi,bagi aku okay je.Yeah,diorang ada beberapa minit je lagi untuk fikir sebelum buat persembahan.Korang kena faham,JOZAN BUSY,okay?
Johan:goyang,goyang,goyang kepala cepat la angkat
Zizan:Hello,bay?
Ni pulak,persembahan JOZAN minggu ke 2!abang aku paling suka minggu ni punya persembahan.Walaupun,Jozan menggunakan lawak yang lama tapi,aku akan masih gelak(cehh!)
Zizan:PAPA?
Johan:Speaker siapa pulak yang kau bawak bali tu?

Persembahan ni persembahan yang best jugak sebab lain daripada yang lain.Peserta-peserta lain semua tukar lirik tapi,diorang tak.Seriously,memang ramai tak puas hati tapi,tak salah pun kan? sekali sekala buat something extraordinary okay jugak.hee
JOHAN:jahatnya kamu aku,aku hyeahh yeahh
Zizan:*rambut palsu tercabut disebabkan joget Over sangat
AC:*joget
Minggu ni minggu ke 4.First-first aku tengok,aku kurang puas hati tapi,bila tengok ulangan berkali-kali baru gelak terbahak-bahak.
Zizan:saya pun tanya,dia cakap bukan,bukan.saya pun asing lah.apa?jumpa dia?
Johan:*berdiri
Persembahan JOZAN minggu ke 5 memang diminati orang RAMAI.sampai ramai orang buat page MAIL LAMBUNG dekat FB.
johan:ha,tarik,tarik!
zizan:tak apa,bang.abang pakai lah
Minggu ini mereka menghampakan aku.walau bagaimana pun,aku still sokong diorang.
Johan as TOK MAT HARIMAU(first-first aku dengar LIMAU)
Zizan as tetamu yang datang nak mengurut
Minggu ni bertemakan SILENT COMEDY.Persembahan diorang MENARIK!dari sini,aku dapat tahu yang,JOZAN serba boleh.Musical comedy boleh,silent comedy boleh.Lawak biasa?lagi bolehh!
Minggu ni,mak aku memang tak tahan nak gelak,seriously!bila aku tengok balik,Johan berpakaian macam ABI HURAIRAH.korang perasan tak?
johan:doktor,kenapa doktor?
zizan:arghh *lemah disebabkan tercucuk ubat bius(2-3 bulan KEBASS)
minggu ke 9.diorang kena bergabung dengan pelawak professional.Jozan buat pasal masalah di penggambaran.Johan as MAHMUD KHULAD and Zizan as MAIL LAMBUNG
persembahan ni best jugak tapi,macam menyampah tengok Kenchana Devi asyik pegang Johan.Kesian jugak dekat isteri Johan.
Minggu ini diorang buat dekat P.I.S.A,Pulau Pinang.Time tengok LIVE,nampak macam tak best je.Tapi,bila tengok ulangan,actually OKAY jugak,BEST LAH.sampai keluarga aku terikut-ikut.yang tak boleh bla,kitorang asyik ingat lagu yang johan nyanyi tu je(on the floor and satu lagi tak tau)
Zizan:senak lah mak jemah
Johan:mak jemahh..minat HAZAMA
Dan,minggu ke 11.Ramai orang tak tahan nak gelak.aku and family aku gelak gila-gila sampai tak dengar apa yang diorang cakap.Memang lawak lah.aku tengok,juri-juri pun tak tahan nak gelak.Orang ramai bersorak dan aku,tak sia-sia aku SOKONG diorang dari minggu 1 hingga sekarang.Keluarga aku semua sokong JAMBU tapi,bila lihat persembahan JOZAN minggu ni,terus lupa pada JAMBU.
Zizan:Gua dah lama sesat.Gua nak tengok Astro OASIS lah
Johan:saya,rasa sedih pasal pembuangan bayi ni(tak ingat)

Nampaknya,sampai disini saja lah aku nak story dekat korang pasal JOZAN.Kalau korang nak tengok JOZAN JADI JUARA,Jom UNDI!
~XOXO

No comments:

Post a Comment