Tuesday, June 7, 2011

Day 1:Let's Go!


Bertolak about 11 AM and I felt NOTHING -___- Tak boring sangat dan tak excited sangat.so,just NOTHING.Then,pergi makan MEE Udang dekat Sungai Dua.It was AWESOME!
gaduh dengan adik aku,dengar lagu out of blue,dah SAMPAI.Cepat sangat tu.Selalunya,balik kampung lama gila sampai dah boring.
Dalam kereta,abang suruh pasang CD lagu yang dia bawak.Suddenly,keluar lagu AISHITERU.Heish minat sangat lagu tu.
Dah sampai and tengok-tengok tok(nenek aku) tengah tunggu dekat luar :)
Aku balik hari Jumaat and hari tu ada MAHARAJA LAWAK.Aku dah takut nenek aku tak langgan Astro Mustika.Malam tu,aku tengok ada tak ASTRO WARNA.Phewh,nasib baik ada.
Sebelum tengok ML,Mak aku cakap,"entah-entah Jozan first".lepas ikhlan je,memang betul JOZAN FIRST buat persembahan.mak aku macam dah tengok je HAHA
Lepas tengok ML,terus tidur.Nyenyak je sebab letih SANGAT(kot).

~XOXO

No comments:

Post a Comment