Wednesday, June 15, 2011

I Learnt My Lesson


Okay.Now,I learnt my lesson.By the way,Thank you so much to MAI 'cause jadi pendengar saya and bagi nasihat.SAYA TAK TAU MACAM MANA NAK BALAS BUDI AWAK.May Allah always bless you
Result aku memang TERUKK.Teramat lah teruk.Last word,MEMANG TERUK!
The worst part is I have 2 C noww!*seriously
nasib baik SCIENCE B even,aku merapu jee :3
Ahh,I should thankful to Allah,bersyukur dengan apa yang aku dah dapat.Okay,next time I'm sure,I'm gonna KILL IT! 
taknak main-main dahh.Yang PALING penting,aku taknak buat mama and ayah kecewa <3
Kalau aku main-main macam ni,20 tahun akan datang aku akan menyesal dengan apa aku buat sekarang and CITA-CITA/Impian aku akan MUSNAH ! So,I really should focus on my studies.Wish Me Luck ;)
~XOXO

No comments:

Post a Comment