Tuesday, June 14, 2011

MENANGgung Kekalahan

Time PJK,Phewh Alhamdulillah kitorang bersukan.Best lah sikit walaupun cikgu tak pakai baju sukan(kalau cikgu tak pakai maksudnya cikgu macam tak bersemangat)
Kitorang main BOLA JARING.1KRK VS. 1KAA.The worse part is MI kelas KAA so,dia tak boleh join kitorangg.Sedih :'( *Mi,I hope you feel the same way
PERLAWANAN tu best lah.Kitorang menang,MENANGgung Kekalahan.
Yang lawak nya,AIDA(classmate) cakap dekat DIYANA(classmate) yang 1 KRK menang *sebaliknya
HUH,habis air liur kitorang ni MELIMPAH atas meja kantin sebab GOSIP pasal perlawanan tu.
That's a normal thing for a group of PEOPLE.HEEE :3 *harap betul lah apa yang aku cakap
Before perlawanan tu,kena choose siapa jadi Center and lain-lain.Then,diorang nak aku jadi CENTER.Mira dah tarik and pukul aku suruh masuk *sakit tahu?!tengah marah nii!JK
and I screamed,"AKU RELA LAP TINGKAP DARIPADA JADI CENTER!" and aku try explain dekat diorang yang aku pernah jadi center and kalahh and aku takut benda tu berulang.
AT LAST,MIRA JADI CENTER(buang masa dia je pukul aku)
~XOXO

No comments:

Post a Comment