Tuesday, June 7, 2011

Day 3:Patah Gigi,Patah Tangan

Okay,confirm korang terkejut tengok TITLE ni.HAHA biar aku cerita dulu.
Actually,Day 3 ni tak ada apa sangat=Cerita tak ada,Activity tak banyak
Wake up in the morning and terus pergi PADANG BESAR.Tempat ni FAMOUS jugak ah tapi,banyak barang MADE IN THAILAND.
Jalan-jalan and aku beli:
- Wallet
- Baju
- Pin tudung

Pin tudung aku dah hilang(entah mana pergi..KATEKO!),Then,aku pun beli lah dekat sana.MEMANG belambak jual dekat situ.
 
Petang pulak,pergi memancing.Tak ada IKAN! *hampa
penat aku tunggu dekat situ.Seekor je ada.HEISH sabar je lahh

Malam tu,aku bersin tengah berlari ambik tisu,out of the blue,GIGI aku patah.Actually,memang dah nak tercabut pun tapi,aku biar je.
Pada malam yang sama,pinggu adik aku.dia punya tangan pun patah.
aku tengok adik aku dalam bilik then,keluar.Tetiba,depan pintu tu ada benda warna KELABU.Aku tengok betul-betul apa benda tu.Aku pikir Debu rupa-rupanya,tangan PINGGU adik aku.HAHAHA
memang tak boleh lupa time tu.

~XOXO

No comments:

Post a Comment