Saturday, May 14, 2011

Not ME But,HER

Okay,where do I begin?HMM,let's see......

This is HER(what I mean in the title.Okay,she's MY BFF you know?but,she has her own BFF


Yeah,HER BEST BUD.I know,I syok sendiri je kawan dengan dia 'cause bila rapat/berkawan dengan dia it's like she was MINE <3 but,now I realize she has her OWN bud.

In school,walaupun I'm not in the same school with her this year but,I know she's a..
 AHLI KRS and pengawas percubaan
Okay,okay..this girl likes to read book and write her feelings in her diary <3

  (Terlebih comel.Confirm tengah tunggu UMI dia beli bajuu)

Dia memang lOVES drink sos cili.Tak percaya?SEE THIS!
(haa,aku cakap tak percaya)

Gambar dia yang paling latest dalam FACEBOOK nih=
Awww terlebih cute nih <3


Tengok picture dia je dah tau dia suka BUNGA kann?(nampak sangatt)
BUT,I love this picture..just watch it jangan ternganga pulak haha
I guess,this is her best post ever.I love this picture macam ambil dekat PHOTOBUCKET.COM pulakk HAHA








Kalau korang nak tau,dia ni suka makanan macamm=KFC,PIZZA and MCD
HMM,disebabkan OBSESS sangat dengan KFC nih.HAA,ambik kau!muka pun dah sama macam UNCLE KFC boleh mintak discount dengan diaa HAHA











No matter what happens,we are BEST FRIEND FOREVER EVER EVER(never say never)




xoxo..

No comments:

Post a Comment