Sunday, May 15, 2011

Facebook

It's been a long time I want to post about facebook but,always forget to click publish(I don't think so)
Okkay,I don't know why people so addicted of this social website.Maybe because it is popular? I guess :3


You can add me,if you want.Just click here MIRAIRA SELENGE

Okay,What I know,facebook dibina oleh MARK ZUCKERBERG(I wish I know how to spell his name)
And he built this social network site waktu he still a student at Harvard University.
WHOAH,how great he is..

Mengikut cerita THE SOCIAL NETWORK yang ditayang semula kisah MARK ZUCKERBERG ni..Firstly,dia buat FACEMASH.Facemash ni website jugak but,aku tak tau macam mana nak explain dekat korang.Okay,aku cuba..
Facemash ni website macam undi-mengundi lahh..yang mana lagi lawa
Tapi,ni dalam cerita THE SOCIAL NETWORK aku tak tau betul ke tak.

Kakak aku ada cerita,dekat University dia..Someone(guy) ada buat website macam FACEMASH ni.Lepastu,dia delete it sebab apa entah.my sister is in the list.Dia pun tak tahu then,dia check baru dia tau(ayat entah apa-apa)

Okay,okay sampai situ je aku tau sebab tengok cerita tu tak sampai habis.Pening hari tuu so,better shut it off before I got a headache.Mencegah lebih baik daripada merawat HEHE :3

Now,dengar cerita..Twitter dah ramai orang guna.HMM,dah sign up but complicated gila so,I just biarkan je.HEHE

The reason why I love using Facebook is=

  • All my friend still using Facebook
  • Facebook is not complicated
  • I love playing it's game
  • Banyak benda aku boleh buat dalam Facebook ni(termasuk kenakan orang HEHE)
  • Facebook boleh buat group,poll(question) and macam-macam lagi
  • Senang nak cari kawan lama
  • Kalau nak marah dekat orang dalam FB je berani dekat luar,hmm face to face pun tak berani..
I guess,THAT'S it! Thanks for reading,I appreciate it <3

No comments:

Post a Comment