Thursday, May 5, 2011

Freak The Freak Out

There's so many things that freaking me out.
  1. Abang aku masuk DRAMA and he berlakon jadi 'Si Hodoh'
  2. Out of the blue,kakak aku menjerit sebab ada budak masuk longkang(actually,jatuh sikit je tak berdarah punn.Lagipun,budak tu dah beso)
  3. Aku pikir,abang aku akan merajuk dengan aku sebab cerita dekat mama pasal drama tuu tapi,dia tak marah and tanya,"suara abang kuat tak tadi?"
HMM,I guess ni je kot.For sure,I will cecita dekat Fareza.Yeah,we are classmate and aku duduk sebelah dia,so,confirm lah kann..

About abanng aku masuk DRAMA tu memang laa..
Tadi,aku ada cakap dekat Fareza,"Cakap lah ini hanya mimpi".HAHA
I'm totally can't get away from it and it is not a DREAM.Okkay,buyh!It's time for endon story time.HEHE

No comments:

Post a Comment