Thursday, July 28, 2011

Wordless



Actually,there's nothing to share to you guys but,Uhh HMM and hell yeah,I'm wordless. *No idea la,girlfriend
Okay,let's talk about HAA! puasa nak dekat dahh.
Dengar-dengar cerita,Isnin ni kan puasa? HMM,sometimes rasa macamm,YAYY! but,sometimes rasa macamm alaa,nanti LAPAR! tapi,excited jugak ah nak puasa ni.
Okay,sorry to korangg sebab aku dah lama tak buat post baru.Sekarang ni,HMM biasa la sekolahh homework banyakk and now,AKU DAH ADA TWITTER(yahoo!hee) tiaptiap hari aku check page zizan tau tak? banyak lah lagi pengetahuan pasal dia.
Okay back to the topic.HYEAHH,nak bangun sahur then,buka puasa.Kakak aku kata,dia nak buat kuih nanti.Harap-harap dia tak ajak aku buat.TAK TAHAN KOT!kejap lagi tengok kuih tu terus rasa macam nak makan tu yang susah tu nak tahan nafsu.
Kay,tu je for this post.Jumpa lagi di post baru
~XOXO

No comments:

Post a Comment