Wednesday, July 6, 2011

Wish Me Luck

Belum apa-apa lagi dah suruh WISH ME LUCK.HAHA
okay,actually today my sister and I are gonna make some CUPCAKES :D *saat yang aku nanti-nantikan
Just now about an hour ago,hantar adik aku pergi sekolahh then,kitorang pergi KEDAI cake WENDY kejap sebab nak beli cake for Mak saudara aku(esok BIRTHDAY dia).
Lepas tu,PERGI kedai alatan buat kek.Macam-macam dekat situ.Time nak pergi tu nampak STADIUM MPS(nampak juga budakbudak SMKDE) sebab kedai tu dekat BBS.
Dalam kereta,macammacam kakak aku cerita time dia dekat SMKDE.BEST jugak lah dengar cerita dia.
Balik rumah terus masak burger untuk budakbudak(kakak and abang aku)HAHA.Aku seorang je dekat dapur*bukan nak tolong.Aku macam MAK diorang pulakkk.HAHA
~XOXO

1 comment:

  1. kite nak sikit kite nak sikit... mak kite x larat nak masak nasi ayam chiken riss.. mak kite suruh rase cupcake awak.. hahaha

    ReplyDelete