Friday, July 15, 2011

My Story

Today,15th July 2011 my brother's birthday yang ke 17.Teringat time kecikkecik dulu :)
Okay,tadi dekat sekolah HMM,nak cakap BEST,takde lah best sangat but,OKAY laa.Aku sakit kepala sampai jadi macam orang mengantuk(?) macam WEIRD jugak ah sebab selalunya aku yang paling BISING dalam kelas sebab selalu cakapcakap dengan FAREZA and MIRA.

Harini kurang belajar sebab sibuk dengan menghias sudut PPDa.Alhamdulillah,hampir siap kot.
and TODAY jugak,kitorang kena tukar tempat.Tukartukar tempat ni lah PART yang paling takbest dalam hidup aku.At first,memang SEDIHH gila rasa nak nangis je time aku tau dekat mana kedudukan aku.
Yang paling menyedihkan,berjauhan dengan Fareza and Mira.Aku and Fareza macam Jozan jee.Tak boleh berpisah.Kitorang was like,"weee,macammana nii?".
but THEN,Mira cakapcakap dengan cikgu apa keburukan dia.Then,tibatiba Amilyn bersuara and buat balik plan.Cikgu pun,HMM macam terima je lahh(tak boleh nak buat apa dahh)
and NOW,aku puas hati gila dengan tempat duduk aku :D 
The best part is Kalphana lebih memilih untuk duduk dekat kumpulan 'Puak Jozan' daripada dengan GENG dia.ILY,KALPHANAA!<3
~XOXO

No comments:

Post a Comment