Wednesday, January 25, 2012

Just Redha

Haritu I tried to sign up untuk jadi unit fotografi sekolah.
I really hope dapat jadi 'cause ingat nak aktif sikit tahun ni(2012).
TAPI,
that day,ada announcement:Unit fotografi ada perjumpaan.
and I thought aku dah memang jadi unit fotografi bila isi borang tu and perjumpaan tu just untuk apa apa maklumat.Then,Amilyn cakap INTERVIEW.
korang tau je lah kan kalau interview memang aku tak lepas lah.
And aku betulbetul TAK LEPAS.
At first,memang kecewa gila balik rumah,menangis dalam shower.HAHAHA
but then,aku just redha je and maybe ada hikmah di sebalik semua ini antaranya,aku dapat belajar lebih lama daripada orang-orang yang jadi fotografer sebab fotografer kan sibuk.Yelahh,aku bukannya pandai pun.
AND,time aku tengok dekat papan kenyataan,takde nama aku and masa tu sedih gila tapi,bila dalam kelas tanya akimy and megat dapat tak? diorang kata,tak dapat.Diorang buat lawak and aku pun macam lega sikit sebab at least,dalam kelas 2 rk ada jugak orang tak dapat selain aku.
~XOXO

2 comments: