Thursday, January 12, 2012

14th January and I'm 14!

Hello readers,
2 more days and MY BIRTHDAY! :D
I am so excited and I guess nak buat Birthday party tapi,tak plan lagi.maybe nanti kot :)
Okay I'm still can't choose between Polaroid Camera or Samsung Galaxy Note for my birthday present *sigh guys,please give me your suggestion okay? thanks :)
Btw,to my friends yang maybe nak bagi hadiah dekat aku,
 I would happy if you guys give me
-Chocolate or other delicious food
-A fluffy unicorn(don't give me teddy bear.Rumah aku bersepah dengan teddy bear)
-Note book
-Botol air 
-Novel english yang awesome(okay dah mengada lah ni)
-Pen
-tudung 
-keychain
-cd
-purse or wallet(bukan yang girlzzz or whatever it called and tak nak barbie punyaa)

Itu je kot HEHE sorry lah kalau aku menggedik tak tentu pasal macam ni,mintak hadiah macam ni lah tu lah tapi kalau korang,korang suka ke dapat hadiah something yang korang taksuka/takguna?
Korang jangan salah faham.Kalau korang nak bagi apa apa pun aku terima je dengan ikhlas tapi aku akan lebih bahagia kalau korang bagi antara yang aku list dekat atas.Sorry kalau mengada ngada atau buat korang sakit hati.Sorry sangat.Thanks to orang yang berniat nak bagi hadiah dekat aku.Jumpa birthday party nanti :D
~XOXO

No comments:

Post a Comment