Monday, January 30, 2012

It's MONDAY!

Today,30th January 2012
Tadi dekat sekolah baru aku perasan dah 30 haribulan.Memang cepat masa berlalu.
Pagipagi ada perhimpunan and perhimpunan hari ni boring sikit.Ngantuk gila tadi.
Tapi lepas dengar lagu NILAM tadi,terus bertenaga balik sebab lagu dia lawak gilaa.
Then,start belajar with GEO.
Nasib baik aku dah siap Nota Geografi kalau takk,X_X habis lahh
Next,belajar Pendidikan Islam(wait!do I really have to tell you guys semua yang aku belajar tadi?HAHA takpe,dengar je)
Kena hafal PAFA and aku memang dari sekolah rendah lagi memang akan stuck dekat 'Cara Berwuduk'.
Setiap kali aku nak hafal and nak baca dekat ustazah mesti dah bunyi loceng nak rehat lahh macammacam!
And tadi aku dengan confidentnya datang dekat ustazah and try baca.Aku hafal memang bulatbulat ikut buku teks and ustazah kata,"Bagus!" tapi berbelit lidah aku nak cakap tiga kali semuanya.
HAHA
rehat macam biasa,:teh ais and nugget wajib ada
Itu je lah kehidupan seharian aku :)
~XOXO

No comments:

Post a Comment