Wednesday, December 22, 2010

Complain?

Okay,u guys.Sory sesangat to people yg dah bagi cadangan kat aku,pasal blog.sorry,aku x layan korang punya cadangan.Aku bukannya nak sombong ngan korang.Tapi,this is my BLOG.this blog is who am I.Blog inilah yang menunjukkan kreativiti aku and real me.Lagipon,I bukannya tiru awak pon,kalau tiru baru bgtau ye.Maybe kita x sama taste.U guys suka pink,pink glittery(contoh),I suka yang jenis matang matang.So,just let it be.I pon x kacau blog korang becoz I know we're different.Kalau sick of my blog sbb it's not your taste,x payah baca la.Okay,kalau korang,Kalau aku complain about header korang,padahal korang dah penat edit and else.Korang mesti PANAS rite?
Aku bukan nak memerli or menyindir seseorang.but,just want to let u know the truth about me.jgn salah sangka.I x marah kat awak.But,just nk telling the truth.okay?
faham-faham lah ye?

No comments:

Post a Comment