Friday, June 15, 2012

A Fine Day

Hello,guys! Okay,as always,aku malas lah nak pergi tuisyennn.ngantukk.Tapi still kena pergi.
Dekat sekolah tadi dapat kertas KHB.and I got A! woohoo.
So,that's mean I got 3A's,1C,4 B's.Meningkat lah.Mama kata kalau 1 C je,mama nak beli hadiah.Hehehe yayy!
Mama mesti nak belikan aku jam sebab haritu dia ada kata nak belanja aku jam.Jam aku dah buruk gila.Tali dia  dah buruk,lepastu screen dia pun dah calarcalar(aku memang tak pandai jaga barang.haha)
EH,hari ni Hari Bapa lah.
Tadi abang aku yg ingatkan.aku terlupa doh.
I've planned with my sister to celebrate it tomorrow(sabtu).Aku dah mintak tolong kakak aku belikan kek sebab dia boleh drive and kedai kek dekat dengan Universiti dia.
and aku nak belikan ayah aku Wallet Fossil.hehe Fossil,dia punya leather cantik tapi mahal lah.
Tapi ni aku plan je lah sebab siapa nak bawak aku pergi beli hadiah ayah.Hmm maybe aku akan try tanya kakak aku.Tapi takut kakak malas.*sigh and I feel like ayah belikan aku macammacam and kalau aku tak belikan dia something,it's like not fair lah.aku suka beli something to my parents 'cause my life goal is to make them happy no matter what.So,I hope he will like it.
Tahun lepas kot(birthday ayah aku),aku beli slipper je haha murah lah.aku beli yg tiruan punya sebab aku punya duit tak banyak sangat.tapi nampak macam ayah aku appreciate lah.That's the BEST part ever.
I love it when we give someone a present and they really appreciate that thing.Nothing feels greater than that.

Love,
-A

No comments:

Post a Comment