Tuesday, June 12, 2012

Hey,I'm Typing Again!

Yesterday is a horrible day.But, "I'm better,So much better now".


-Yes,It's the polaroid camera that I really really want.The good news is they sell it in Malaysia!and I was like,this is the time I will get thing that I badly want.Unfortunately,it has sold out.It's like my heart has been chopped and it hurts so much.Musnah impian aku.So,the conclusion is we can't get everything that we want.Now,aku just redha sebab aku tau ni takdir.We can't change fate,right?
-Geography aku teruk weh!aku dah cuba sedaya upaya aku dah tapi still dapat C.My dad said,"Orang yang berusaha lebih dapat lah markah lebih" but sometimes aku rasa macam makin aku belajar makin teruk result aku.*sigh ujian penilaian:62% pertengahan tahun aku ingat aku boleh pertingkatkan lah bagi jadi B.Tapi lagi teruk ada lah!:53% tu pun nasib baik still C.Kalau tak,mengamuk mak aku.
-Ni bukan yesterday lah tapi Jumaat lepas.Khamis tu aku baru balik dari Perlis then Jumaat tu seriously penat gilaaaa!! Mulamula tu,aku pergi Speedmart 99 sebab nak beli makanan lepastu,pergi rumah Mira sampai pukul 6 PM sebab nak buat NIE.Balik tu ingat dah boleh relax sikit malam tu BUT THEN,Aina call and dia tanya pergi tak tuition malam ni? I was like,FUUU ada tuition ke malam ni?! Aku macam tak nak pergi tapi kesian pulak dekat Aina sebab dia takde kawan nanti.So just pergi je lah.Balik tu aku rasa macam nak merangkak je masuk bilik aku.I'm F***ing tired.

Sorry ada mencarut tapi itu je salah satu caranya untuk melepaskan stress.haha 

No comments:

Post a Comment