Sunday, March 18, 2012

Say Hello and Smile :)

Hey guys.
7 days cuti ni I've spent it with messing up my room and listening music.
Nak jadi apa lah aku ni.haha
So,cuti korang macam mana? aku duduk rumah je.siapa yang pergi melancong tu,untung lahh.
Like siapa tak boring duduk rumah.Ingat nak pergi rumah kawankawan tapi pejamcelikpejamcelik,dah hari Ahad dah.Hadoiyy tak sempat.
 
BTW,to Aina Kamalia sorry sangat sebab lambat edit header.Harap maaf diterima :)
Okay,background and lagu dah tukar! what you guys think? Okay tak? (vote 'Okay' for okay lahh and korang rasa backround ni sesuai for blog aku.vote 'Awesome' kalau korang rasa background ni paling cantik aku pernah guna and nampak awesome gilaa.and vote 'Haha' kalau korang tak suka or benci) hope ada yang nak vote.Kalau boleh,please lah jangan vote 'Haha'.Aku malas nak tukar dah.

Love,
-A

No comments:

Post a Comment