Thursday, September 15, 2011

It's MERDEKA Yang Ke-54

Hello :)
you guys remember tak gambar dekat atas? haa
bila ada sambutan hari kemerdekaannn je,OFC cikgu akan tayang gambar ni dekat screen tu kan?

Okay,just now dekat sekolah.Memang penat gilaaa sebab kena NYANYI lagu merdeka.Bayangkan berapa buah laguu.Banyak kot and ada some yang aku taktau,aku tak nyanyi HEHE at least,ada jugak yang aku nyanyii kan? HAHA
apapa pun,HAPPY jugak tadi.Ada persembahann,BEST jugak lahh.

Time cikgu tengah tayang video,ada seorang kakak ni rasanya form 4-5 macam tu lahh.Firstly,dia tanya "kakak nama Asilah eh?"*rasanyaa lah then,I replied "Huhh?" dia tanya lagii,"Ada kakak tak dekat sekolah ni?" and aku cakap,"takde!" and she's like ohhh okay
LIKE SERIOUSLY,siapa ASILAH tu? haritu pun,ada seorang kakak jugak dia tanya SOALAN YANG SAMA.Pandaipandai je diorang buat ramalan Asilah tu kakak aku.HAHA btw,yang aku tau,kembar aku,Asilah yang 13 tahunn and sekolah petang.Ada jugak ke Asilah yang umur above 16?
banyak sangat lahh muka macam aku ni.ALAAA,dah tak limited edition dahh :(

itu je yang aku nak share :) Assalamualaikum dan selamat menyambut hari kemerdekaan.Have fun!(takde ayat lain)
~XOXO

No comments:

Post a Comment