Wednesday, February 15, 2012

Today

Seriously aku dah tak nak datang SUKANTARA DAH!
Penat and malu and PENAT!!
Firstfirst,aku pergi buat lompat jauh and suddenly tudung aku terbuka and it's kinda malu.Nasib baik bukan satu stadium nampak and masa lari,aku penat gila and aku just jalan sebab aku tak nak pengsan or whatever so it's better to take this step right? and tibatiba Aidah kata,GO AMIRA! and padahal aku rasa bunyi wisel dah lama dah.Lepastu,dia kata Dah takde siapa dah.Kau menyorok lah bawah lubang tu.HAHA
Actually time tu Aidah,Amir and Shahira ada.
And suddenly aku nampak Mira dah duduk enjoy minum air dah.Mira laju gilaa time lari.
Then nampak Fareza pun ada.Aku duduk and cakapcakap dengan diorang about tadi.
Balik rumah mira and beli air then,tengok iCarly and terus balik.
Seriously tak nak datang sukantara dah.

Love,
-A

No comments:

Post a Comment