Tuesday, December 13, 2011

Tumblr Stuff

Captured by Amira!
Hello people!
It's 5.30 PM and you guys tengah buat apa? :D
Actually I takde story but since dah lama tak buat post baru so I just cerita about my tumblr :D
Hari tu,I create a new account for TUMBLR.I memang dah ada tumblr sebelum ni BUT,it's kinda boring and so-not-awesome HAHA
So,I decided to make a new tumblog yang AWESOME.Well it's not really AWESOME but BOLEH LA daripada yang lama punya.
and you guys digalakkan click this link :D


about the URL,I memang takde idea time tu lagipun,everyone not everyone la i mean,ramai yang cakap muka aku macam Kristen Stewart.Not face but maybe mata and gaya kot.So,jangan salah anggap.Hope you guys suka my tumblog :)
~XOXO
Oh before that,Nak tunjuk this funny photos :D
Before
 After
Capture by Amira :)

No comments:

Post a Comment